Jag ger er min helg


Hejhopp.

Då var helgen slut, och det är ny vecka. Måndag. Jag sitter på jobbet, och ska snart kila hemmåt. Har varit sjukt trött idag, men det är jag iof varje dag jag jobbar. haha.

Helgen var greeeat! Förpärlan hos sandra var multo bien, det droppade även in lite mer folk lite senare. Nathalie, Nella, Ebba, Johan & Adam. När klockan slog slut på förfest drog vi oss in mot stan, ( Ebba B körde oss såklart) ;) och så hamnade vi på bulls ett tag. Riktigt trevligt måste jag säga :) Sen kollade vi läget lite och så träffade jag Kajsa och Evve, så blev det nattamat och buss hem.

Igår tog jag det lungt hela dagen, var på eurostop med mamma en sväng. Sen på kvällen kollade jag alla veckans avsnitt av Andra avenyn. I like!

jag hoppas på att Sandy kan lägga upp lite pics sen i lördags, så kan jag lägga upp dem här senare ikväll :)

Puss&Kram
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback