Morgonpigg eller nattuggla?

Nattuggla.

Varje morgon när klockan ringer klockan sju, vill jag bara dö, eller jag är så gott som död. Jag skulle ge vad som helst för att få stanna i sängen och sova istället. Jag är sjukligt trött på morgonen, eller i alla fall så tidigt på morgonen. Men jag tar mig upp och intalar mig själv att såfort jag kommer hem från jobbet ska jag lägga mig och sova lite, ibland blir det så och ibland inte. I vilket fall som helst så piggnar jag alltid till frammåt kvällen, hittar tusen grejer att göra och vips så slår klockan sent. Alltså klockan blir tolv, ett till och med halv två. Jag är alltså en riktigt nattuggla och har alltid varit. Men i detta fallet så är det inte INTE bra, inte på veckodagarna när man jobbar. På helgen har det absolut ingen som helst betydelse, då är det mysigt att vara uppe länge. Men nu vill jag kunna gå och lägga mig tio och vakna pigg. Vet inte om jag skulle vakna pigg anyway, men jag hoppas att jag skulle göra det iaf. puh, är jag ett hopplöst fall?


Fråga:
Morgonpigg eller nattuggla?


Puss&Kram
L



Kommentarer
Postat av: valdete.

NATTUGGLA för tusan! jag rang dej innan babe (på din hemtelefon) men inget svar =(

Postat av: Emelaj

jag är också ett hopplöst fall. nattuggla for life.

2008-10-18 @ 20:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback