My week

Hejhejhej.

Idag har jag jobbat, blö. Inget vidare kul, förrutom rasterna då jag kan prata med mina goa arbetskompisar! Sen kilade jag hem, och har bara slappat sedan dess.

Jag lägger upp en veckans istället för jag är för trött för att skriva,

Tordag: Åka till Helsingborg =)

Fredag: Fika med Kajsa, senare blir det Idol och mys med Lis.

Lördag: Utgång? we´ll see about that.

Söndag: chillidilll I think :D

Jag ger er mer imorgon, för nu orkar jag inte. Sleepy, sleepy.

Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nötterna med sourcream and onion smak hittar du i hyllan med naturgodig på hemköp/maxi/andra mataffärer. ;) kram kram

Postat av: sandra.

du ska få in mig i ditt fullspäckade schema också;)

2008-10-09 @ 12:20:59
URL: http://sandrahemberg.blogg.se/
Postat av: Svar till Amanda & Sandra.

Amanda: Thankuuuu! Då ska jag köpa det istället för chips next time jag handlar! Kram!



Sandra: Babe, du är redan inbokad! Lördaag ju ;)

2008-10-09 @ 21:55:40
URL: http://nelsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback