Nu är det dags,

Känner att det är dags för en lite update här igen, förlåt mig för att jag lovade att skriva om Oslo igårkväll men bröt löftet. Jag är säker på att ni blev så ledsna att ni inte kunde sova!

Tänker inte ge er någon jättelång uppdatering här i min blogg heller, utan jag tänker bara säga att vi hade väldigt trevligt i grannlandet. Det var underbart att träffa mina kära, som jag har saknat så. Vi shoppade inte, men tittade, vi kalasade, pratade en massa, gick på marknad och åt pizza. SPLENDID.

Jag tänkte ge er en dag för dag berättelse om vår vistelse, men fröken B hade redan varit så duktigt och skrivit så bra. Så hon får stå för den,
här kan ni läsa mer om hur vi hade det.

Tack tjejer för en kjempegrejt helg, jag hoppas det kommer fler inom kort! ♥

Puss&kram
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback