Sen uppdatering en söndagskväll


Hejåhå!

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag har faktiskt ingenting roligt att uppdatera er med. Förrutom fredagen då såklart, som spenderades hemma hos Fia. L som fyllde 18 bast. Där var det massor med trevligt folk, god mat, och singstar! Mycket lyckad kväll skulle jag vilja säga :) Lördagen blev dock inte lika rolig, jag vaknade sjukis, migränen var på besök igen. Inte roligt, blev liggande hela dagen ända tills ganska sent på kvällen. Kvällen skulle egentligen spenderats med Sandra och hennes brudar från Stockholm, Emma och Madde. Men vi tar igen det en annan gång, aight?

Idag har varit en helslappisdag, jag ville egentligen på bio, men det blev icke så. Nu sitter jag här och är så sjukt trött, trött på allt som heter tjat. Jag spyr nog ärligt talat om jag hör ett ord till, åh. Jag kanske svamlar nu, men läget är faktiskt så. Nåväl, en del av er som läser förstår nog vad jag menar.

Klockan har sprungit iväg nu, och jag sitter som vanligt och drömmer mig bort då jag egentligen borde ligga och sova. Jag ska faktiskt upp halv sju imorgon! Uhä, jag hatar att gå upp på morgonen.

well,
Jag hoppas ni kan sova gott mina vänner,


Bild: Stockholm. Jag & Emelie på SATC- efterfesten på Josefina.
Why can´t we just rewind?

Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: Ems

ååååååh jag älskar den bilden. båda är så fina ;)

2008-10-06 @ 00:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback