för att jag kommer ihåg vintern


Sitter och kollar på lite bilder sen i höstas och vintras. Min födelsedag och så. Lite roligt! Ni får se lite :)


loyuise och ebba på födelsedagsfika hos mig i december! brrrr..


Gunnar B kom och klippte sig på min dag! och pappa var såklart och firade
mig all day long.



jag hade feber och var dunderförkyld så jag ville icke vara med på någon
bild!



En dag i höstas bjöd jag familjen och Ebba på tre-rätters middag. Det var
mumma! Vi hade tema randigt! hahah
;)


En kväll i januari hade bella 18-års kalas, då var fia hemma hos mig innan
och drack ett glas vin med moi
:)


Sen ville dom ta kort på mig innan vi skulle gå, men det ville som vanligt inte jag.
Så såhär blev denna bild! PERFEKT!


Det var lite bilder som fanns på pappas digitalkamera, jag har massor fler på min men det orkar jag inte lägga upp. Nu lägger jag vintern bakom mig och ska memorera våren/sommaren istället. jag längtar!

Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: altemyr

Hej. Det hade varit jätte snällt om du ville göra det, vi har nämlighen inget flak fixat och börjar bli dags.. Desamma, ha det så bra och tack för hjälpen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback