From here to eternity



Oj. dålig uppdatering här. Men har varit full rulle hela helgen, roligt as always. Grill hos bella i lördags var bäst på hela helgen, kommer inte ihåg vad jag gjorde i söndags? eller jo! jag träffade ju elin och louise, det var ju självklart lika bra :) Nu jobbar jag, inte roligt, för jag mår inte så bra heller. Så blir en tidig dag för mig. Men först käk hos farmor :)

Förresten, jag har skaffat twitter. Någon mer som har det? vet inte om det är så roligt, men jag har det mest för att min faster och kusin från USA har det så det är roligt att kunna följa dom!

nä. back to work!



hej, jag saknar den kvällen och dig. Men vi ses sen loppan.

Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: bella

åh jag saknar dig med gumman. fast vi är typ 10 meter ifrån varandra, men det är ändå 10 meter för långt:( <3

Postat av: sandy.

jag vill ha mer uppdatering!!!!!!!!!!

2009-04-22 @ 22:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback