I just need a second chans


Dåligt uppdaterat här av mig. Men jag har haft en hålligång påsk, varit med de bästa och en massa kalasande. Självklart har jag träffat mina jäntor som varit hemma från Norge också, kanske inte så mycket som vi borde setts. Mest träffats när vi varit ute på vift, men vi tar igen det nästa gång. Eller hur darlings? Fick i alla fall pratat med chall när hon satt i bilen påväg upp till sitt andra hem. Jag kommer att sakna dig så. Ska ringa Emelie imorgon också :)

Ikväll har jag träffat Louise och Micke, myspys det med. Micke är också hemma från Norge ju, så det är så kul att träffas. Hoppas jag får se dig en stund på onsdag med!
Men jag har bestämt mig för att åka till alla mina fina den 17 maj, för då ska det tydligen vara ett himla ståhej, i och med deras nationaldag. Så då får jag pussa på alla igen.

Imorgon ska jag CYKLA till jobbet, efter jobbet ska jag köpa present till min fina kusin som fyller 16 år, sedan blir det ut dit på lite kalas. På kvällen blir det förhoppningsvis bio med Sandy ♥

Ni får bilder från helgen imorgon, då ska jag lägga in de kort jag tog :)

natti,


Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: Micki

JAG GILLAR ATT DU SKA HIT DEN 17 MAJ!!!!!!

Kunde inte svara på ditt søta sms før mina pengar hade tagit slut. sjukt dyrt med norsk mobil på fyllan i sverige, haha!

det var så sjukt kul att træffa dig hjærtat!

kærlek <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback