Party,party!



Nu är det partyparty på G, kajsa är på ingång och sen så är det ingenting som hindrar oss! haha.. Det blir pizza, massa snack och sen bär det av till bulls och blir det inte de så blir det kareoken på mårtensson. Wopi, jag ser framemot kvällen.

Lägger upp en outfit på hur jag ser ut ikväll, NEJ jag ska inte börja med detta, för jag kommer ändå aldrig kunna hålla att göra det varje dag. Men ikväll var det kul.

Ha en trevlig torsdag babes!


snyggish bakrund va, hhaha!

Kavaj- Zara, Rom
Kjol-H&M, Rom
Linne-H&M
Strumpisar-Lindex
Nitbälte-Lindex
Skor-Zara, Rom
Smycken-Mittpunkten,lindex,Efva Attling


Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: kajsa

SNYGGING!

2009-04-03 @ 03:07:16
Postat av: CHARLOTTE

sjukt fin outfit gumman!!! du är så snyggggg!!! skorna va sjukt fina!! PUSSSSSSSSSSSSSSS lägtar tills jag få se min snygging

2009-04-03 @ 20:16:43
Postat av: bella

FINT BABY! <3

Postat av: Louise

SNYGGI ÄLSKLINGI!

2009-04-04 @ 21:43:17
URL: http://loyuise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback