Remember how this used to be


Fortfarande lika snuvig, men ingen feber. Tror jag inte i alla fall.. Så jag är back on tha work. Ganska skönt ändå, så man är igång, det bästa med denna dagen kommer ju lätt vara att jag ska träffa min Lättman som är hemma från Norge! wioho. Kanske kommer min fina challeballe med också? hopehope.

Måste bara visa er denna grymt söta bil som körde runt på Roms alla små gator, sjukt liten var den. Men ack så söt!



Jag hade inte tackat nej till den! ;)

Hörs senare,

Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: Micki

tack för igår hjärtat! :D:D

Postat av: Bella

Hej snygging, du har fått en award hos mig, kolla gärna in :) Puss&Kram

2009-04-10 @ 17:18:39
URL: http://bellandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback