When the sun shine


hejhoppgalopp.

Idag har jag jobbat och fikat med Kajsa. Myspys var det kan jag berätta, vi fikade med varsin cola nere vid nissan. Hur skönt som helst. Har shoppat en massa bikinis med, jag som i vanliga fall brukar hitta en som jag är nöjd med sen är det bra. Har nu hittat tre i alla fall. Men så är det ibland, ni får se dom också. Kul va? ;)

ni får se mina coola rosa brillor först. I like a lot.









inte världens bästa bilder men jag var tvungen att visa dom, because I love them.

Både den lila och den svarta bikinin med volang kommer från H&M. Får underdelen till den lila på torsdag, dom har inte hängt ut den i butiken ännu.
Den svarta med dragkedja i mitten hittade jag på tretton och den kommer från cheap monday. Brillor från H&M.

Jag är nöjd,


Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: bella

hahahha du är rolig du! fint med bikinisar hängandes i vårt gamla klätterträd:D haha jaa jag hade tjix på huvet och då blev det så:P HAHAHA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback