Fredagsfrukost



Mhm.. nu så är det snart frukost här på jobbet, och jag är vrålhungig, eller nästan.. åt inget imorse eftersom jag visste att det var frukost här idag,likaså alla andra fredagar. Så, jag passar på att smygblogga lite innan vi ska käka, min vecka har nästan bara bestått av jobb.. Träffat sandra lite, och bella. Sen igår fick jag besök av en Ebba här på jobbet, vilket var jättetrevligt. Sedan åkte jag och Elin på hemligt uppdrag. Mer om det får ni veta längre fram ;)

Nej, blev inte mycket nu. Måste kila. I eftermiddag blir det att fika med Chall, som är hemma från Norway! happyhappy :D

Emeliemajalinnealättman is back in track also. GODDIEGODDIE!

Hörs senare,


Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha. you bet I am :) saknar dig.

2009-02-02 @ 15:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback