Party för hela slanten


Igår var det lördag, vilket innebar party. Kvällen började inne hos bella, hon fyllde arton för bara ett litet litet tag sen, så igår hade hon tjejmiddag. Det bjöds på sjukt god mat, dricka och underhållning ;). Jag hade jätteroligt, tack babe! Senare bar det av in mot staden, det var väl helt ok, eller jag och Lousie hade väldigt roligt. haha. Men somsagt, det är alltid roligast på förfesten.


Suddig bild på mig och bell, strax innan vi pös in mot staden.


En glad bella vid maten, sötnos!


Frida unt Rebi :)


Förbereda för lek. Minns dock inte vad den hette!

Mer orkar jag inte, har x-antal bilder till, eftersom min kamera var faktiskt nästan med mig hela kvällen. Kanske kommer upp fler en annan dag :)

Trevligt var det iaf, nu ska jag sova!

Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: altemyr

är det okej om jag snor en bild? :)

Postat av: bella

taack själv min pärla! <3

2009-01-26 @ 12:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback