Sjundejanuarinollnio

Tjolahoppp!

Hoppas att er onsdag har varit bra, själv tror jag bara hela tiden att det är måndag. Jag är helt förvirrad! Min dag började förövrigt kl 8 med jobb, slutade kl fyra, stack ner till stan för att gå in på resebyrån för att kolla pris osv på resan jag och Val ska göra. Självklart hade de stäng idag med, PGA sjukdom. Jag blir tokig! Men får kika in där i slutet av veckan med. Det löser sig :)

Innan gjorde jag kycklingsallad till familjen, och nu sitter jag här och väntar på sandy som precis ringde och frågade om vi inte kunde ta en promenix eller något. Myspys!

Vi hörs senare eller imorgon!


Bild: Tagen direkt när jag kom hem från jobbet, hahha. Alla tjocka ytterkläderpå mig,
skulle försöka ta outfit bild, men jag får inte till det med kameran! Så det blev detta istället ;)


Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: Bella

Guud vilken söt bild Neo. Asgullig! Gah så tråkigt att vi inte hann ses innan vi åker, imorgon kl 5 by the way! spännande.. Men vi hörs ju av iallafall. Du får komma upp o hälsa på=) Puss påre sötnöt<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback