Snabbis från mig


Jag vet att jag i förra inlägget sa att ni skulle få se bilder från kvällen då jag,lollo,eb,micke och jonatan mös. Men de kommer, men inte just nu. För tillfället är jag lam på att blogga, plus att det räcker inte till med att det är både jul och nyår för min del även min födelsedag kläms in däremellan, nämligen den 30:e. Så det har varit massor att stå i :D Men kul som tusan har det varit!

Detta är inte bara ord, utan jag ska verkligen försöka att lägga upp bilderna sen nyår SENAST i morgonkväll! Jag måste bli bra på det här med att lägga upp picsen, särskilt nu när jag har ny och fin rosa kamera!

Nåja, tills dess får ni nöja er med en bild på mig från nyår innan mina brudar och resten av folket kom.


Bild: Tagen innan nyår drog igång, med min fina nya pink camera!

Wopi, snart kommer Elin hit och lämnar Lipstick djungel boxen, mhm.. jag ska ha maraton!

Puss&kram
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback