TITTUT


TJIPP.

Så, nu sitter jag på jobbet. Har precis varit och tagit ett ID-kort till jobbet, alltså så jag kan komma in på jobbet själv, och på den andra avdelningen som jag också jobbar på. Jag hatar att ta sådana kort, men denna bilden blev väl helt ok. Förrutom en MISS, att kvinnan som fixade mitt kort stavade mitt namn med ett N, hur kan man göra det? very strange. Ska fixa det inom kort.

Annars har jag ätit jättegoda stuvade makroner och köttbullar hos famor, och nu ska jag kila ner på stan snart och möta upp ebbis. Hanna är tillbaka på jobbet också, efter att hon varit förkyld ett tag. Skönt att ha tillbaka henne, det är så mycket roligare att jobba då! :D

nej, måste rusa nu.

ETT STORT FETT GARTTIS TILL BÄSTA MICKE SOM FYLLER 20 IDAG MED!


Bild: TITTUT! haha, fick mms-et idag eb. DU är ju för GO.

Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: sandy,

söt bild älskling!

ps. kom hit och muntra upp mig snart

Postat av: sandy.

HALLÅ

UPPDATERA???!!!

2009-01-22 @ 20:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback