NEON


HeeejhopP!

Har inte blivit någon uppdatering alls här i helgen, har inte haft tid och ork helt enkelt. Men nu har jag både tid och ork, bra va? ;)

Min helg har varit både mysig och rolig, i fredags jobbade jag och åt en jättegod lunch på svea, muuuums! Sedan gick jag en sväng på stan med Eb och Åsa. På kvällen åt jag och Sandra gott, kollade let´s dance och snackade massa :) Lördagen blev jag väckt av en bella som nyss kommit hem från Thailand, snackade massa med henne, sedan gjorde jag mig iordning och åkte in till stan med eb. Inne i stan fikade vi med bästa micke och hade jättemysigt. Fick även med mig ett par sjukt snygga jeans hem! I like. På kvällen blev det party, förpärla at sandy´s sedan blev det stan. Pretty fun!

Nu har jag precis kommit hem från bion med Sandra och fia, vi såg Benjamin Buttons otroliga liv, det var faktiskt väldigt bra. Lång är den ju, men jag tänkte inte ens på det. Helt klart sevärd!

Dålig bildkvalité, I KNOW.


Tänkte bara visa min nya favviströja, fick en Vouge t-shirt i juklapp. Jättefin,
och jag gillar verkligen den. Men lite stor. Så gick jag in på gina i fredags och hittade denna,påminner ganska mycket om vouge, bara att den är några 100-lappar billigare. I like it alot!


Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: sandra.

ska du fortsätta säga att jag är sämst på att kommentera din blogg? ne, tänkte väl det:D



ps. kom nu!

jag behöver någon som lagar mat åt mig

Postat av: Louise

SJSJSJSJSUKT SNYGG!

mysigt att träffas idag, för jag SAKNAR DIG <3

2009-01-21 @ 21:09:23
URL: http://loyuise.blogg.se/
Postat av: Emelie

JAG VILL HA DEN JÆTTEMYCKET KAN JAG FÅ DEN TSHIRTEN NU`?????????????????????? kommer i helgen ska vi pussas och leka då?

2009-01-22 @ 16:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback