Lite nyårspics

japp, kunde jag hålla mitt löfte om bilderna? NOPP. haha. Jag är segis, men nu kommer dom, inte alla för det är sjukt många. Men en del iaf :)


Kajsa var först av alla (förrutom lollo då som var här kl 5), här
med skumpa i handen!


Jag tar foto på lollo utan att hon vet om något, annars ska hon
alltid gör någon min ;) haha


haha.. Lollo & ebs dricka för the night, nästan allt..


Singstar på G! Vem vann tror ni? hm.. ;)


Kajsa + Bells =)


En mobilpratande Elin och hennes Dennis :)


Tänd ett ljus för Louise, och låt det brinna... ;) sötnos!


Nyårkyssen alá  Ebba & Daniel, någon timme för tidigt, men still so SWEET!

Ne, det får avsluta mina pics här, får fortsätta på ansiktsboken lite senare så alla finisar kommer med. Blir nog för tungt för blogg annars.

Enjoy,

Puss&kram
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback