Sunday night


Söndag, igen.. Men denna söndagen har varit BRA! jag menar inte lam, som alla andra söndagar brukar vara. Det känns liksom som att alla tänker att söndagen är en dö-dag bara för att det är skola/jobb dagen efter. Men det behöver den verkligen inte vara! Förstår dock om man har mycket plugg eller varit ute och vill dega. Men inte annars, haha.. Min dag idag har iaf varit mysig, vaknade sent som vanligt. Åkte sedan in till farmor med familjen och åt god mat, sandra kom och hämtade upp mig vid sex, blev film och poppisar hemma hos henne, och nu sitter och här hemma och ska snart bada :) En väldigt bra söndag helt enkelt! Jag och sandra smider även planer inför helgen, och nästa helg.. hm, CB? jag vill vill!

Helgen annars, har varit ganska lung. Fredags kände jag mig ganska trött och hängig efter jobb, slockande direkt när jag kom hem. Lollo tittade förbi, alltid lika trevligt! Lördagen, stan med Sandra, bjöd mamma, pappa och Ebba på tre-rättersmiddag som jag lagat. Fast det blev dock ingen efterätt :P Senare joinade även Loyuise och Jonatan oss! WOHO.



En outfit-bild för en gångs skull,

CYA!

Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: Louise

uppdatera min lilla bumbis! måste ha n¨got att roa mig med nu när jag är sjuk ju :) LOVE

Postat av: natha

asså linnea, jag bara ÄLSKAR dina byxor, var har du köpt dem? kan det vara tretton :P? :) hihih puuuusss

2009-01-14 @ 23:26:01
URL: http://natlin.blogg.se/
Postat av: Gabrielle

aaaaah fiin fin tröja :) Var har du hittat den?

2009-01-16 @ 17:54:11
URL: http://gabriellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback