det har blivit svårt att älska


wopa.

jag är fortfarande inte frisk. Bihåleinflammation och lite annat gott. ÅH, LOVE IT. Penicillin i tio dagar, fy å blä. Dock har jag trotsat min sjukdom och festade både torsdag och lördag. Även om jag var mycket sämre på fredagen så att jag missade jockes 21-års fest! SKAM.

lördagen kände jag ju givetvis mig bättre, trodde jag. Förkalasade med kajs, vi spelade domino som vi gjorde om till öl-spel och sen hittade vi på ett nytt spel där vi skulle dra längst sticka annars fick man dricka. HA, vi är allt underliga. kvällen tog oss i alla fall ner en runda på stan, trottobars övervåning. Väldigt mysigt, blev ett glas vitt och sedan fick vi för oss att åka ut till haverdal där det var cykelfest. Efterfesten stod fam.Marcusson för, det var en mycket lyckad lördag faktiskt :)

men somsagt, söndagen var inte lika rolig att vakna upp på. förkyldningen ville hämnas ännu mer, så jag lät den göra det och slappade all day long. Fast på kvällen så bjöd jag kära eb på lax, potatis och världens godaste sås. MMMMMM! sen kollade vi film och snackade massa goja. Myspyspys!

Lyckad helg trots sjukdom! :)


Kajsa och jag i lördags


min goda sallad som jag bjöd på till laxen ;)


HAVE A NICE MONDAY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback