Sky's the limit


woheopp.

då var det ONSDAG. gjorde en liten lista över min vecka i förgående inlägg, töntigaste mallen som jag gjorde i PS. Men det var den bästa jag kunde hitta, haha ;) roligare än att bara göra en vanlig punktlista i alla fall. nu ska jag snart börja jobba, blir nog ingen jättelång jobbdag idag, ska nog stå och ta inträde nere på alet när dom möter HBK idag lite senare. Fårse om jag hinner, för ska ju på LENA OCH ORUP tonight. WOPA. folket börja ju trilla in at our place redan at 7. Så måste vara hemma tills dess :)

NÄ.
nu måste jag pysa, ha en skön dag!



Bästa Louise och jag på midsommar :)


PUSS!

Kommentarer
Postat av: Louise

saknar dig apigt mycket! men imorgon kommer jag hem :) ha så kul ikväll baby!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback