The fear you won't fall


gokväll vänner,

nu är jag här igen. fast inte så länge, ska snart sluta mina ögon och sovaaa! Blev ingen måndagsklubb för mig ikväll, inte heller någon uteservering med Elin och Åsa. Jag orkade inget utav det, kände att jag behövde en lugn måndag, plus att jag ska jobba imorgon igen. Kör på torsdag och nästa måndag istället. Men min kväll har inte varit dålig för detta, har ätit god mat med familj + faster, sen kom bella hem alldeles lagom för lite kvällssnack. Nä, nu säger jag godnatt till er, full dag imorgon med jobb, sedan ska jag och bell åka till toftasjön, bada och äta kvällsmat. MYS, jag längtar redan.


bild på bella och mig sen hennes födelsedagsfest i vintras :)

Sleep tight,
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback