That's the way it is


yes. jag är back, lite i alla fall. hemskt längesedan jag uppdaterade er. Men jag har haft två veckors skön semester. Det jag har gjort är, badat, solat, festat och umgåtts med mina finaste. Livet har lekt. Nu är jag tillbaka på jobbet, men det är inte så farligt.. det hindrar mig inte från att göra allt det jag gjorde när jag hade semester. Fast igår var jag sjuk, så då blev det en lugn dag., tråkigt tråkigt. Men min bästa Kajsa kom och hälsade på mig på kvällen. Även min norska jänta Emelie är hemma i hela tio dagar nu och jag njuter varje sekund. Har dock bara hunnit träffa henne i måndags, då vi partajade loss på måndagsklubben. Men ikväll är det dags igen, FIESTA babyyyyy! (sen ska jag umgås med dig en massa annars med) sådeså ;)

nä.
nu ska jag jobba vidare, tills hanna kommer tillbaka från kiosken där hon är och köper frallor till frukosten! MUMS.

ni får lite bilder på sen i måndags också från jobbet  när söta Ebba 10 år, hälsade på mig.








Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: Micki

det blev ingen utgång för mig idag.

bilen är helt paj.., bittert, men men..

hoppas ni får en toppenkväll fining!

tack för att du ringde innan. <3

pussas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback