Cya later,alligator!


Deppigt eller glatt inlägg? haha.. glatt tror jag att det blir. SOLEN skiner! Hur nice är inte det? Sjukt bra. Helgen var också väldigt bra, speciellt lördagen, förpärla med massa bra folk hos Sandra, sen in mot staden, tre hjärtan där var det ös. Dit ska vi gå fler gånger! Sen avslutades det på valentine, varför gick vi dit kompisar? :P kul som tusan hade vi i alla fall.

Nu håller jag på att sitta och somna för att mitt jobb är ganska segt idag.. Men när jag tänker på vad som händer på söndag så piggnar jag genast till. Då åker nämligen jag,mamma,palle och Anette till ROM! jag längtar så att jag nästan spricker. wiooohooo..

Nää.. nu ska jag ta tag i mig själv och lite jobb till, sen senare idag ska jag och bästa sandy ut och springa!

Cya later, alligator!

Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: Louise

ÄLSKLING, förlåt för att jag inte ringt men har haft så jäkla stressigt! Ska ringa snart men det är tusen saker som snurrar i mitt huvud, så förlåtförlåtförlåt! <3 Love you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback