En pilates-dvd rikare!


 

Som jag anade var pandy en aning sliten idag, så jag fick inte med henne ut på vår runda. Tog med mig pappsen istället så vi gick/sprang två varv. Blev faktiskt mer att springa än att gå idag, sen blev det lite situps med. GOTT! Nu har jag också klickat hem en pilates-dvd från cdon som jag ska träna hemma. Jag och Hanna bestämmde oss för det idag på jobbet, så nu blir det att träna pilates med. Känns faktiskt ganska bra :)


Ge mig vååååår som det var i Rom!

Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ohhoo vart har du hittat jeans jackan ? :)

2009-04-02 @ 13:58:45
Postat av: Svar till Fanny

Den har jag hittat på monki i göteborg, var någon månad sen eller så, men tror den finns kvar i de flesta monki-butiker :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback