Ge tillbaks min väska, TACK!


åh. la in massa bilder på datorn från kameran precis, och då kom denna bilden nedan upp.. på min fina fina väska, som någon idiot har stulit! Jag kan VERKLIGEN inte släppa det! Om ni ser den i alla fall, så ah jag vet inte vad ni ska göra, men jag kan nästan lova att det är min då. För jag köpte den i Göteborg och den var ganska speciell, har inte sett någon i Halmstad ha den. Säg till mig om ni ser den! Då ska jag hoppa på personen och slita tillbaka min väska och allt som låg i! dumma dummma människor som tar från andra!

   


Jag saknar min väska!


Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: palle

lovar att vi ska hitta dig en ny i roma... darling!

2009-03-12 @ 12:35:10
Postat av: till palllllle

Taaack babe! jag längtar så, vi ska ha så roligt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback