Go sandy and nea!



Igår var somsagt jag och S ute och sprang, det gick finfint! Vi sprang/gick. Man får börja med en mjukstart och sluta som proffs. Hahhaa, jorå det kommer nog ta sig ska ni se! På torsdag ska vi springa igen. Två ggr i veckan har vi bestämt, och så ska vi göra 30 sittups varje kväll. Jag tycker det låter utmärkt, för jag är nog inte tjejen som går på gym, eller jag kan aldrig hålla fast vid det, jag tycker det är roligt några gånger sen slutar jag =P Då är det nog bättre med egenträning.
GO sandy and nea!

Förövrigt så är jag ledig idag, som jag är varje onsdag. Helt underbart! Har bara chillat, och snart så kommer nog Bea hit på lite fika och snack. Mys.

Hörs senare!


Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: sandra.

vi är så sjukt bra och duktiga

Postat av: sandy.

vi är så sjukt bra och duktiga

2009-03-19 @ 18:40:03
URL: http://sandrahemberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback