Hejdå Halmstad, Ciao Rom!


Nu ligger jag i sängen, har precis badat och tagit bort en massa kort från min kamera så att den är helt tom inför resan, nu ligger den på laddning med, great! förpärlan och 20 galejet tidigare ikväll var multo trevligato. Dock tycker jag faktiskt det är tråkigt att inte dricka, haha.. jag låter lite alkis kanske.
Men ah, sånn är jag. Roligare att vara lite lullig på fest! Men det blir det nästa helg istället.

Nu säger jag hejdå till er och till Halmstaden! Ha en mysig vecka, det ska jag ha även om jag kommer att sakna min pärlor här hemma!


jag hålller vad jag lovar sandy, hahah ;) du är allt  för bra du.

Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: sandra.

jag kommer sakna dig vännen! ha det så jättebra nu. bilden var ugly, haha. men det är bra att du håller vad du lovar. puss!!!

Postat av: Anonym

jag saknar dig!

hoppas du har det grymt

jag är inte alls avundsjuk!!! ;)

2009-03-24 @ 20:17:04
Postat av: sandra.

jag saknar dig!

hoppas du har det grymt

jag är inte alls avundsjuk!!! ;)

2009-03-24 @ 20:17:17
Postat av: natha

haha sött sandra :)

2009-04-03 @ 18:36:22
URL: http://natlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback