Ibland sker mirakel!


VILL ni veta en sak!? JAAAAAAA, det vill ni! Min älskade väska än funnen! Jag är så sjukt jävla glad! Igår vid 9-tiden, på kvällen så ringde Meddo-Fredrik mig, och sa att han hade min väska. Snäll som han är körde han hem den hit. ÅHHHH, thank you god!Antagligen var det städpersonalen eller securitas som låst in den i meddos städskåp. Suck, lämnar man inte in den till polisen?! Well, nu är den hemma igen i alla fall :D


Bara för att jag och bella är ganska BRA. Plus att jag tycker det är roligt
att ha bilder i varje inlägg!



Nu ska jag till stan med bästa Sandy,

Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: bbella

hej bästis:) <3

2009-03-17 @ 10:15:19
Postat av: Till bellabus!

Heeeeej bästis! =)

Jag ringer dig sen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback