Löööööööördag


Just nu sitter jag och målar mina naglar, har precis lagt fram nästan allt som jag ska ha med mig till rooooma. Det blir alltid för mycket, haha.. så jag ska sortera bort en del sen, får jag tänka på att man kanske hittar en del fint där också. Har gjort mig redo för kvällen också, för klockan sex kommer mina snygga vänner till mig på en fördrink sen bär det av bort mot Mark där vi ska fira att tobbe och Rikard fyller 20 år. Dock sitter Rikard fast i Kosovo, stackarn! Det blir såklart nyktert och tidig hemgång för min del, alltså ingen utgång. Tråkigt! Men jag missar ju lätt utgång för rom ;)

nää, ska fortsätta på mina naglar nu, hörs kanske imorgon innan jag pyser!

Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: Ricki

Det var trevligt att tänka lite på mig med :) ha det bra i Rom nu! Puss puss

2009-03-21 @ 23:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback