Tjuvar är SKIT!



Igår.. (plus lite idag)

♥ Solade jag med Sandra
♥ åkte hem, insåg att jag glömt min väska
♥ ..på solariet,på toaletten
♥ fick panik
♥ körde ner till meddo, (pappa körde) TACK.
♥ insåg att det var stängt!
♥ dog
♥ ringde till meddo nattjour(?)
♥ fick världens bästa hjälp,
♥ satt och väntade utanför meddo med pappa i en timma på securitas
♥ de dök aldrig upp
♥ gick hem, la mig och ville att de skulle bli morgon
♥ klockan sju imorse var jag inne på meddo
♥ ingen väska fanns där
♥ fattade att några IDIOTER hade tagit den.

Så gick min helvetes måndags kväll till, som hade börjat så bra. Väskan är fortfarande inte funnen, och det är tisdag kväll nu. Jag har spärrat mitt kort, ringt securitas, ringt hittegodsavdelningen på polisen, men där fanns ingenting. Jag gjorde i alla fall en anmälan, så skulle den dyka upp så får jag den. Detta är hemskt, jag hade massor med saker där, och framför allt min plånbok, och mitt smink det låter kanske löjligt att säga mitt smink. Men det var ID smink som kostar 350 kr per burk, och jag hade två burkar plus borstar plus att det var min nya fina väska. HELVETE.

Världens största tack ska i alla fall Fredrik på meddos nattjour ha, som pratade med mig hela kvällen, och fixade och trixade. Ring dit om ni någonsin glömmer något där, han är en klippa! Han ringde tom mig idag och kollade hur allt gått och sa att han tyckte det var så synd om mig att han skickar ett solkort laddat med några hundralappar. Det behöver han verkligen inte, men jag tackar så jättemycket! Så snäll...

Mamma & pappa är bäst också, som alltid ställer upp och finns där när sånt här skit händer.



Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: Louise

haha, ja tog ditt råd med de där stecken som ni använde till er affisch och så funkade det ;) JAG SAKNAR DIGDIGDIG <3

Postat av: Louise

OCH USCH :( Tjuvarna är skitskitskit. Jävla idiots. Men du är bäst!

2009-03-11 @ 10:31:22
URL: http://loyuise.blogg.se/
Postat av: Maggan

Jag glömde min fina Ipod på Meddo en gång och det blev också stulen! Hatar tjuvar!



Hoppas verkligen väskan kommer tillrätta. :)

2009-03-13 @ 18:03:25
URL: http://margretgudmundsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback