Uppdatering, lördag kväll


Igårkväll var en rolig kväll, kom hem från Göteborg vid tre-tiden, ringde sandypandy och kollade vad hon hade för planer för kvällen. Det var såklart party på schemat, jag hakade på och befann mig i sandras lilla lya vid 7-tiden. Där åt vi en delikat måltid, pommes och béarnaisesås,mumma! Lite vin på det och sedan begav vi oss ned mot bussen som vi missade, snällaste lollo kom och hämtade oss istället och körde oss till Sandras kompis Mia som hade fest. Där var det livat, stannade där tills 12-tiden kanske sedan blev det taxi med Sandra och Klara in till staden, kollade runt lite, sen avslutades kvällen med nattamat och buss hem.

Tack för en treeeeeeevlig kväll brydar!

Nu blir det päääzzza och mys med bästa Sandy!


Bild på Sandra och mig sen igår, för vi är så snyyyyggggga.

Ska skriva om kvällen i Göteborg också, men det hinner jag inte nu! Blir senare :)


Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: sandy.

du är allt för bra du hjärtat! tack för igår och tack för ikväll. nu ska jag krama kudden och låtsas att det är du, hihihiiihh. neeeeeeeeeeeeeeeee



bajs



godnatt baby


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback