Honey, I´m home!


CIAO!

Nu är jag hemma från fantastiska Rom! Vi har haft det helt underbart, massor med shopping, kollat alla sevärdheter. Colluseum, Vartikanen, Fontana di trevi, Forum Romanum, you name it. Rom är så himla vackert, alla smågator, charmiga restauranter och det trevliga och glada folket. Att vi hade 19 grader två av tre dagar var ju inte ett minus heller, så lite sol fick vi på oss också. När jag sa massor med shopping, så menade jag verkligen massor, jag och palle gick in och ut i var och varannan butik, sen var det en hel gata med bara second hand, underbart. Dock fick vi inte med oss vårt bagage hem, då det var försenat från Paris, så det skickas hem till hos med taxi imorgon, får vi verkligen hoppas, håll tummarna!

Men hem kom vi i alla fall, tur var det! Lika skönt som det är att komma bort ett litet tag, lika skönt är det att komma hem. Duscha i sin egna dusch och sova i sin egna säng.  Men jag kan inte säga annat än att om ni funderar på att åka till en storstad, så välj Rom. Alla borde uppleva det!


Pauline och jag sitter och solar oss,dricker vin och äter pesto på takterassen.


Tack mamma, palle och Anette för en oförglömlig resa!



BACIO!

Kommentarer
Postat av: bella

underbart att ha dig hemma baby! jasså, så nu ska du sluta ringa mig också:O ?påusss

Postat av: FILIPPA

Häärlig blogg tjejen ( :

Väldigt fin design med

2009-03-26 @ 23:02:35
URL: http://www.filippalund.se
Postat av: palle

tack för ditt härliga sällskap under resan - du är en fröjd! :)

2009-03-30 @ 11:34:36
Postat av: Linnea

Tack själv darling! Du är så himla bra :) du vet vad som står på schemat next, falmskärm! jag är redo whenever you are! ;)

2009-03-30 @ 19:16:18
URL: http://nelsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback