Min helg i snabba drag :)



Dålig uppdatering från mig här, men nu är jag på G igen.  Helgen var kalas. Bokstavligt talat, fredagen träffade jag min bästaste Emelie och hennes jocke som kom direkt från Norge, vi gick och lyssnade på Vikunja som spelade på The Corner ( Gamla Penny Lane). Det var multo trevligt i alla fall, bäst på hela kvällen var såklart att träffa Emelie :)

Lördagen var dagen som vi alla väntat på, Lottens 20-års fest. Som inte firades som bara en vanlig fest, utan det var utklädnad, och oscarsgalatema. På inbjudningarna hade Lottish bestämt vilka alla skulle vara, jag blev Sandy i Grease. I like! Även Danny, Satine, Den där Mary, Mr&Mrs Smith, Leia och massa andra var där. Det bjöds på tre-rätters, daaaaaans och en massa annat, jag hade så sjukt roligt. När jag kom hem vid 10-snåret i söndags förmiddag stupade jag direkt i sängen och sov tills fyra. Puuh! Tack Lotten och alla andra fina för en väldigt lyckad kväll!

Nu slutar jag jobbet om cirkus 20 minuter, då ska jag åka och köpa tyg hos Ankie. Jag ska nämligen ge mig på och försöka sy en klänning. Wiho! Wish me luck :) Sen ska jag även ut och springa ikväll! DeNI.

Ska försöka ragga upp lite pics från i lördags också, så håll utkik!


Puss&kram
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback