Trettionde mars tvåtusennio


Hej.

Nu börjar jag bli sådär seg igen, efter att jag varit iväg så har jag kommit efter i mitt bloggande. haha! Men ja, somsagt min helg har varit jättebra. Fredagen var det kalas till max, underbar med sandra och fia sen kilade jag en sväng till gastons med gabbe också, det var mucho trevligato. Kvällen slutade hemma i bellas säng, myspys! Var pretty sliten igår, men det hindrade inte mig och bella från att gå ut även igår, fast det blev betydligt lugnare. Kycklingvingar på harrys, lite cider och vin sen kollade vi B&B, vi hade såklart trevligt. Jag kan inte ha något annat än kul när jag är med dig hun. Det bästa på hela kvällen var dock att träffa Jonatan som är hemma från Stavanger! :) Idag söndag har jag ätit lite glass med fröken hemberg, chillat och fick även träffa fjontis och loyuise, som jag inte sett på evigheter! (känns det som i alla fall). Mysigt var det i alla fall.

Tack alla snyggon som gjort min helg så bra, ni är så himla bra.

Imorgon ska jag jobba igen, efter en veckas ledighet i Romaaaaa! Men jag har helgen att se fram emot, då kommer CHALLE OCH EMELIE! det stämmer va? haha :P dom är i alla fall hemma i påsk. jag längtar så att jag håller på att dö. Micke kommer även hem snart, och de ska bli så kul! Jag längtar ju efter mina fina. Tycker inte om att ni är så långt ifrån mig! Ni ska vara hos mig och ingen annanstans! ♥


Jag på colloseum, har trampat ner mina skor med. Sjuk skoskav! men ta
mig tillbaaaaaaaaaka!



Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: Louise

ÅH VAD FIN DU ÄRRRRRRR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback