Lovar du att vara ärlig?

Lovar du att vara ärlig? Självklart
Du heter: Linnea Holmén
Smeknamn: nea,nelson,leeea

Beroende av: cooooooooooola
Vad tror folk om dig? glad, social, envis bitterfitta enligt sandra, hahaha
Stämmer det? Jag tror det, förrutom det sistnämda eller envis är jag nog. Kanske lite bitter mot sandra sometimes, nä!
Vad får du oftast komplimanger för? hm, mina ögon i think
Vad säger du för att imponera på någon? haha, nedu. jag brukar inte försöka imponera på någon! försöker bara att vara mig själv, like it or not!
Hur imponerar man på dig? Är sig själv, lättsam och har humor :)
Brukar du skratta för dig själv? jajjemen
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  haha jag glömmer inte baby ;) ring mig imorgon.
Var bor du? Halmstaden
Trivs du där: Trivs gör jag, men jag saknar min fina som inte är här!
Äger du några converse: Japps, två vita, ett par höga och ett par låga.
Sprit, cider, vin eller öl:  Helst vin eller cider!
Brukar du bli för full: hm? brukar jag.. haha, ibland så!
Vad har du för mobil operatör: Telia
Är du allergisk i mot något: nepp
Har du haft sex idag: Nepp
Nästa mål i ditt liv: ÅKA till USA. ingen fråga om saken, jag SKA dit. häng med?
Hur svarar du i mobilen:  Olika, beor på vem det är. men för det mesta, "aa det är Linnea" haha
Vem ringde du senast? Bella tror jag nog
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att hon var sjukt trött och satt vid datorn, och att jag kunde komma in to heeeer.
Antal timmar sömn inatt: inte så många, sex kanske?
Sov du ensam: sover alltid med nisse, så nej! ;)
Brukar du komma i tid: för det mesta
När mår du bra: när jag är är med mina fina såklart
När blev du fotad senast: I lördags
Hur känner du dig nu: TRÖTT!
Vanligaste färg på dina kläder: vitt, svart, randigt, färg har jag ju ibland med såklart! ha, jag är ganska varierande.
Vad tycker du om fötter: sådär
Vad saknar du: jonatan,micke och mina norska jäntor som alltid
Hade du en bra kväll igår: japp, den var perfekt
Favorit dryck på morgonen: nyponsoppa och juice
Rakar du benen: självklart!
När brukar du oftast gå och lägga dig: på vardagarna sent, tyvärr!
Är du blyg? nej det är jag ej :)
Sysslar du med någon idrott:
räknas att springa i skogen som en? om inte, så nej.
Vill du hellre ha mail än brev: mail är smidigt men brev känns mer speciellt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja
Har du spytt offentligt: har bara spytt en gång på fyllan och det var i en skog. så nej
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: massssssor
Är du nöjd med ditt liv: Jadå
Är du bortskämd: njae, lite.
Vad gör du i morgon: Går upp aptidigt, jobbar, springer med sandra om hon inte är allt för bakis. Annars gör jag det själv, duschar och sen vet jag inte :P haha.. blir nog en lugn tisdag :)
Vad är det värsta du vet? Att bli sviken och migrän!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? vet inte riktigt, olika från vecka till vecka
Vad behöver du just nu? maaaaaaaat och en säng
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? jag vet inte ärligt talat, jag känner ingen kändis så bra.. men Ola? ;) haha
Vad längtar du till? Våren när man kan sitta på uteserveringarna och njuta, och självklart sommaren och när jag fått ihop tillräckligt med pengar och hittat resekompis och kan sticka härifrån. Det längtar jag till.
Har du bra vänner och äkta vänskap? yes
Vad använder du för shampoo? just nu något från mirage, där mamma köper sina produkter.
Hur gammal är du: 19 fyller 20 i december =P
Tycker du om någon just nu: deni!
Om fem månader: har jag nog antagligen fått ihop så mycket pengar som jag vill ha, hittat någon att resa med och planerar en resa! jaja, så ska det vara.
Gröna eller röda äppeln: görna är godast
Gillar du golf: jadå. det är okej!
Vilken tid gick du upp idag: 07.10 uuhääää
Har du sovit i din egna säng inatt: yupp
Har du strumpor på dig nu: ja
Vad ska du göra ikväll: jag ska äta kycklingsallad och sova
Är det okej att gråta: Ja såklart
Laddar du ner musik och film från Internet: Ja, det händer.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: dela med mig först såklart, sen resaresa och shop til u drop.
Bär du glasögon eller linser: har glasögon som jag ska använda med har dom never
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nopes
När går du upp ur sängen en helgmorgon: ganska sent för det mesta, jag är en sömntuta!
Har du piercing: hål i öronen!
Vill du gifta dig: mhm!
Vill du ha barn: Ja
Solar du ofta: På vintern på det fusksol ibland, på sommaren blir det mycket riktig sol såklart! dock aldrig varit en solgud, är för rastlös! Men i sommar så! då jaevlar.
Är du bra på att laga mat: Jag gillar att laga mat, så ja det jag kan laga blir oftast bra :)
Gillar du att dansa: yes box
Är du flygrädd: Nej inte så
Hur vig är du: Hm, en gång i tiden var jag ganska vig. Nu vet jag inte =P
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten eller cola
Vilken är din favoritglass: glass är inte min favorit. Men magnum mandel eller twister tror jag!
Tycker du om sushi: aldrig smakat, men ska prova någongång inom kort tid!
Vad äter du helst när du ser på film: chips!
Har du tandläkarskräck: Nee, men det är inte så roligt att gå dit. Eller Gunnar och Malin är alltid goa!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Bruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Nej
Röker du: Nope
Hur ofta tränar/motionerar du: vet inte om jag vågar säga det ännu eftersom det bara hänt en vecka hitintills. Men två gånger i veckan.
Senaste låt du hörde: paulo nutini-last request
Vad gör du på helgerna: umgås med mina bästa eller så blir det oftast party också med mina fina

Det var det de!
Enjoy!

Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: Louise

hahaha, vad du är söt! klart jag inte tar bort din kommentar, göööölli. SEE YOUUUU SOOOON! <3

Postat av: Mickiiiss

jag ska också svara på den nu :)

2009-04-06 @ 12:33:09
URL: http://mikaelatham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback