Grattis bloggen, tre år!


Vet NI?
I lördags, den 23 maj. Så hade jag och bloggen 3-års jubileum. Tydligen. Satt precis och kollade igenom mitt arkiv och hittade mitt allra första inlägg, roligt inlägg faktiskt. haha, palle du minns det! Jag missade detta helt, men firade det med FEST. Inget att fira dock, men lite roligt att jag bloggat i tre år ändå, mycket upp och ner. Men nelsons.blogg.se finns fortfarande och planerar att finnas lite till i alla fall :)


Nedan kan ni läsa mitt fina första inlägg!

Respect.

Shit pommfritt. Nelson in da house. I'm callin for you attention. Nu ska jag baskenemej börja blogga. Seriöst. Medvetslöst. Humorn är på topp, här i Linneas knopp. Respect. Näe, men det blir nog en bra grej det här. Det händer så mycket lajbans i mitt liv just nu. Och så är ju sommaren på gång. Det händer ju inte varje år, liksom. Oj, jo. 2006-05-23 @ 20:53:09
Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks (0)



Puss&kram
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback