It´s time to break the chain



okej.. nu har det varit dåligt med uppdatering här igen. Lamt. men jag har verkligen inte haft, tid, ork eller lust. Så då är de bättre att strunta i det. Nu har jag dock lust igen, så här får ni lite resumé av min helg.

Min långhelg har varit perfa. Mina norska jäntor har varit hemma och jag har kramat och pussat på dom så mycket som jag bara kunnat. Hade velat ha kvar dom här ännu längre, men det går givetvis inte. buhu. Torsdags var det valborg, det firade jag med gott folk ute hos Kajsa i gullbarndstorp innan vi bagav oss in mot stan och cafeét. Lugn fredag, party lördag, småfirande av ebba som fyller 19 snart, vi ville fira henne då eftersom Norge var hemma. Söndag tog jag det bara lungt, fia kom till mig på kvällen och kollade film. myspys.

Nu jobbar jag, så jag måste fortsätta med det.

jag längtar tills lördag och 16 maj.så ni vet.


Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: Bella

Tack för i torsdags! Synd att man inte fick träffa dig så mycket, då du var ute på andra äventyr;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback