Jag gillar ensamhet,lite.



tjolahopp

here I am. Back. Vet att jag inte varit aktiv nu på ett tag, usch dåligt. Men somsagt jag känner inte för att skriva nu heller, har ju lång helg och då har jag så mycket annat roligt att hitta på. Som nu i skrivande stund sitter jag alldeles ensam och dricker ett glas vin. Roligt va? haha.. Ne, jag väntar på att kajsis ska sluta sitt jobb så att jag kan joina henne.

Jag gillar ensamhet på ett sätt, vald ensamhet.

Hoppas att mina pinglor som är på G till Turkiet har det nice, jag saknar er redan. Nästa helg kommer Norge hem, DÅ SKA DET BLI KALAS.

Fin uppdatering, I know. Bättre imorgon..



Puss&kram

L

Kommentarer
Postat av: Gabbis!

Taaack så mycket sötnos :) Nu bär det av till Tunisien, ska sola lite för dig också!



Pussåkram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback