Lördagens bravader



Okej.. Nu ska ni få se lite pics sen lördagen då jag var med Jonatan och Kajsa på födelsedagskalas ute i harplinge. Jag hade jätteroligt, och jag ger tummen upp för mer hemmafester. Jag säger inte att utgång är tråkigt, för det är alltid mysigt. Men jag saknar hemmafesterna. Så MER homepartyn. haaha!

Ni får ursäkta bilderna, jag har tagit dom med min mobilkamera, som visserligen är bra, men jag kanske inte var så stabil på handen. Men det är i allafall kul att se ;)


Joel och Jonatan hade kul!


Viktor också ;)
 
Kajsa och födelsedagsbarnet var helt nyktra!


HAHA. bara för att denna bilden är så SCHNÖGG.


Simon ville visa att han var stark, och fjonte blev impad ;) haha


Sen blev Viktor och Jonatan lite känsliga..


Kajsa är BÄST ;) haha, remember babe?


suddiga bilder är bäst!


Sen avslutades kvällen med att födelsedagsbarnet ville flyga ;)


TACK alla för en jätterolig kväll!

Puss&kram
L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback