I'm better off without you

Hej.

Här i halmstad så regnar det idag är och allmänt grått och trist, och fästän klockan bara är halv fyra känns det som den är tio när man tittar ut. Alldeles mörkt. brr, tråkigt. Det är en sånn där dag man bara ska sitta i soffan med massa gott och kolla en bra film, men ack här sitter jag på jobbet istället och verifierar mina jädrans enkät. MEN, jag har haft en rolig helg och jag tjänar pengar på det jag gör, så jag får tänka positivt ;) haha..

Annars så händer det inte så väldans mycket just nu, längtar ihjäl mig tills januari så att jag och lollo äntligen kan lämna landet för tre månader i USA!! umgås med min kära kusse och mina fina vänner pretty much, och försöker att göra tråkiga och långa november som vi har framför oss till en mysig och rolig månad istället! :)

Nu ska jag fortsätta att jobba, och ikväll är det jag som står för maten hemma, det blir kycklingpaj och sallad. MHM! jag är redan hungrig.


HA EN FIN REGNIG MÅNDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback