WE SING.WE DANCE.WE STEAL THINGS.



MÅNDAG igen. bläääääeee! På ett sätt så älskar jag veckodagarna, för dom känns så speciella på något vis, eller när man gör dom mysiga. Hittar på mysiga saker osv, men måndagen, första arbetsdagen efter helg. USCH! men har haft en pretty nice helg nu med, fredags käkade jag sjukt god mat på yoss med Elin och gick på bio, fame. Det var mys! Lördags var det förelsedagsfirande på Punch för Frida som fyllt myndig. Jätterolig kväll! Igår var det farsdag vilket firades med middag med familjen inne hos mormor & morfar :)
Kanonhelg vill jag säga!

nu blir det jobb, sen träffa ebbisen ikväll som jag inte sett på evigheter och sen får vi se vad veckan har att erbjuda! (mammas pojkar med Elin på torsdag såklart i alla fall, tradition nu!!) haha.






AUF WIEDERSEHEN!


Kommentarer
Postat av: Louise

ALSKLING, vet du? Idag ar det exakt tva manader till vi aker till USA, WEPPPPOOOOOO! Och mindre an en manad tills vi ses :) Love you big time


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback