Afrika snor min bästis, i TVÅ månader!


HEJ.

Idag har varit en bra dag, eller skulle egentligen åkt till Göteborg med Louise med blev lite ändringar hipp som happ så vi åkte bara in till stan istället. Men lika trevligt var det, åt baegels, fick med oss lite fint hem båda två och pratade lika mycket som bara vi kan göra. Sedan var vi på apoteket och införskaffade ett eget apotek till Loy också, herrejesus vad mycket grejs, men det behövs om man ska till AFRIKA! Nåja. på tal om Afrika och Louise, så åker hon ifrån svealand, mig,månsis, sin familj och alla andra hon hålller kärt på SÖNDAG! och blir borta två månader för att volontära i senegal. WAH! jag kommer sakna ihjäl mig efter kvinnan! buhuhu. men, när du kommer hem så är det bara en månad kvar tills vi drar bästis, JIPPIIIE! ♥



Bild: världens bästa Louise :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Du är helt sjukt jewulskt bäst och underbar, vad skulle jag ta mig till utan dig?! Jag älskar dig hur mycket som helst, och två månader kommer gå hur fort som helst. Du är min bästa vän, världens finaste vän <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback