jag är så trött..


VET att jag är sämst här just nu, men jag ska bli bättre.

Nu min lilla bästis loy, så kommer här lite uppdatering. Sitter dock inte på jobbet, haha. Men har precis kommit hem från farmors lägenhet, flyttstädat den med pappa hela dagen, helt sjukt vad det är jobbigt ändå. 7,5 timme tog det, då var det damma, putsa fönster, skura golv, skåp och massa massa annat. BLÄ, nästa gång hyr vi städfirma istället! helt klart. Sjuk är jag också, ont i halsen och bara nyser en massa,.. nä, nu känns det bara som jag klagar. Men livet är ganska bra just nu faktiskt. dock så saknar jag ju dig louise, men du kommer ju snart och då är det bara EN MÅNAD kvar tills vi ÅKER :D wiohooooooo. (lollo jag skriver ett mail till dig sen också, så får du reda på lite mer saker som hänt, kolla din MAIL ikväll!)

Nu ska jag duscha sedan slänga mig i soffan och ligga där resten av kvällen, nästan. haha! Inte den bästa uppdateringen, men det kommer en annan dag när jag är lite mer fit for fight!

PUSSSSSSSS!


Kommentarer
Postat av: pickisen

kan inte jag också få ett sånt där mail? :)

Postat av: Louise

AH VAD JAG SAKNAR DIG, BASTIS! Men det ar inte langt kvar till vi ses nu och da ar det snart USA och det kommer bli sa sjukt GRYMT O BAST. Ska skriva ett langre mail som svar ikvall eller imorgon, luve!

2009-10-28 @ 18:03:36
URL: http://loyuise.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha, du ar sot :)

Nejda, I'm all yours! Mans ska jobba hela kvallen och det ar ju dagen efter din stora dag sa jag vill vara med dig all day long.

PUSSLI, onskar att du vore har med mig hela tiden!

2009-10-29 @ 15:21:59
URL: http://loyuise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback