Jag ska sakna dig imorgon



Här är det dåligt med uppdatering, blä. Men detta beror på att de två laptopen (?) säger man så? i alla fall vi har här i familjen, som är av normal storlek har pajjat båda två, så det är på sjuuukhuset och blir förhoppningsvis bättre snart. Under tiden får jag försöka surfa runt på min mini laptop, vilket inte går så bra, för den är verkligen MINI, och väldigt svår att skriva på. Därför jag inte uppdaterat er på ett tag, men det kommer snart :)

Ser även att Senegal (Louise) varit inne och kikat här, nu när jag varit så dålig på att uppdatera! UPPDATERING kommer babe, så du ska få reda på hur vi har det här hemma också hunbun. Skönt att höra att du har det bra i alla fall, vi saknar dig här hemma! Glöm inte att följa henne via båda resedagboken; LouiseBremander och hennes blogg,
http://loyuise.blogg.se.


Vi hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Louise

Saknar dig sjuuuuukt jaa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback