Vaccinerad mot svininfluensan, check.


TJA!

Denna torsdagen har varit lite bättre än förra torsdagen, och de andra jobbtorsdagarna faktiskt. Började jobbet vid tio, då jag blev bemött av mina kollegor som sa att det var vaccination på G. Vi skulle alltså vaccineras mot svininfluensan, eftersom vi jobbar på sjukhuset får vi göra det före allmänheten och de vill helst att alla gör det. Tvekade lite, men sen beslöt jag mig ändå för att göra det. Yvonne och jag traskade dit, och poff så var det gjort. Jag hade tagit första sprutan mot svininfluensan, det skulle inte göra ett dugg ont efter sas det, men AJ jag fick kanonont, självklart. Har fortfarande döont i armen, men hoppas på att detta ska bli bättre tills imorgon, skulle inte förvåna mig om jag är en av de som får biverkningar ;) hahahaa..
NOG om det, blev en fortsatt soft dag på jobbet, och jag avslutade min dag med kinamat och "mammas pojkar" med kussen, mysmysmys.








GODNAJT!


Kommentarer
Postat av: Louise

Postat av: Louise

TO BAD att inte jag kunde vara med dig som du var pa alla mina sprutor. HOOOOOPPIS att du inte har for ont i armen idagggggi. Jag saknar dig bauta, vi ses om 50 dagar mi love! Afrika halsar en puss!

2009-10-16 @ 19:19:27
URL: http://loyuise.blogg.se/
Postat av: WWW.FILIPPALUND.SE

sv: Jaaa speciell var den och väldigt sorglig, men som du sa, Ashton i freakin hooot!!

2009-10-19 @ 11:18:04
URL: http://www,filippalund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback