Ett flummigt inlägg


Jag jobbar. Jag är arg, för att min mobil har INTE kommit ännu, den som skulle kommit igår. Vilket killen i butiken LOVADE mig. dumma dumma telenor just nu! Men samtidigt är jag glad för att jag har så goa människor runt om kring mig, hemma, på mitt jobb, hela tiden. Snart slutar jag, då ska jag hem och sen kommer bebba och hämtar mig och så åker vi och kollar fotboll. FINT! Vad det blir av resten av kvällen vet jag icke, förmodligen en lååååång promenad, för det behövs!


Bild sen 10/4. WHAT A NIGHT!

Vi hörs lite senare,
CIAO!

Kommentarer
Postat av: Louise

VAFAAAAAAN, jeffla sega människor som inte skickar din mobil, har ju försökt ringa dig, älskling! <3 Hörs ikväll! Lovei

Postat av: Emelie

linnea holmen utan en mobiltelefon ar som en fisk utan vatten. forvirrat, ensamt och nara doden. jag ber att du ska fa tillbaks den snart sa att du inte dodar mannen i butiken. saknar dig.

2010-04-24 @ 11:07:17
URL: http://busybeingfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback