Finally

En tråkig sak som hände under vår GRYMMA tid i USA var att min finafina jacka och mobil blev stulen av någon idiot! Så jag har alltså levt utan mobil i cirka fyra veckor, en månad. Fråga mig inte hur jag klarat mig, haha. Nä, ska jag vara ärlig så har man nästan "vant" sig av den nu. FAST mobilnörd som jag är så skulle jag inte klara av att leva utan en mobil, eller?

Nåväl, igår köpte jag äntligen en ny kompis, en HTC legend fick det bli. Mycket fin och min. Dock var den slut i butiken så får den inte förns på måndag, men har jag klarat mig utan hitintills, så klarar jag mig nog över helgen också. Yes. Så på måndag kan ni ringa och smsa mig igen vänner, och jag er! Great :)


Kommentarer
Postat av: Louise

AAAAH, kan det ta och bli måndag nu?! Känner mig helt handikappad när jag inte kan ringa dig!!!! Ringde hem men då hade du redan åkt till stan och försökte ringa Elins mobil men kommer inte fram. RING MIG när du ser detta, älskade. LOVE YOU BEBIS <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback