Fyra bra saker med denna onsdag

• JAG har ÄNTLIGEN (!!!) fått min mobil, fick den igår. På något himlans konstigt sätt hade den hamnat ute på sannarp, OK/Q8. Tur var väl att jag och Eb ändå var där ute och kollade fotboll, så vi svängde inom och hämtade min lilla älskling. Så nu har jag äntligen mobil igen, och samma nummer som innan, så vänner. SMSA mig era nummer, för jag har INGA nummer kvar.

• Nummer två som är bra med denna dag är att  min fina bellis och jag ska äntligen få se våran man live, Paolo Nutini den 12 juni i götet. Fattar ni hur grymt det kommer att bli? Vi har så sjukt många minnen tillsammans med hans låtar. Det kommer att bli helt magiskt. Idag bokade vi biljetter!

• Mina skor som jag beställde från Have2Have för cira fem veckor sedan har äntligen kommit, ska hämtas IDAG och invigas på fredag! wiho!

• Sist men inte minst som är sjykt bra med denna dag, är att jag ska på bio med två små underverk. Mina bästa, Ebba och Louise. <3



Paolo Nutini


Kommentarer
Postat av: jossa

superfin blogg bruden :) puss !

Postat av: Louise

Jag vet, försökte smsa från mobilen men det gick inte för har ju ingen täckning på Spenshult, skrev från internet så fort jag kunde sen, min lilla finis! :)

2010-04-23 @ 15:27:47
URL: http://loyuise.blogg.se/
Postat av: Emelie

av nagon anledning hade jag en bild av honom som typ vuxen man. typ 35 bast gammal. men han ar ju varsta sota poppkillen! smaskens.

2010-04-24 @ 11:05:04
URL: http://busybeingfabulous.blogg.se/
Postat av: bells

KOMMER BLI BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST! jag älskar och saknar dig föööööööööööör mkt! 13 dagar kvar baby <3

2010-05-21 @ 20:50:04
URL: http://bellandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback