BYE BYE USA!



Nu är det redan onsdag. Vi har städat och packat lite ända fram tills nu, och så passar vi söta Cassie såklart. Det känns verkligen helt sjukt, vi har varit här i staterna i snart tre månader, och på fredag lämnar vi CB för att åka till Denver och spendera en natt för att sedan på lördag morgon påbörja vår resa mot svedala. För på söndag kommer vi att vara tillbaka på kastrup där vi började vårt äventyr för cirka tre månader sedan. Ärligt tala så ryser jag nästan när jag skriver detta, för det har varit de bästa månaderna, jag och min bästis har haft det så himla roligt och upplevt så sjukt mycket. Vi har skrattat så vi nästan kissat på oss, sett alla möjliga saker, träffat helt underbara människor, festat och blivit precis som syskon. TACK för allt denna resan min fina vän, den har varit helt SJUKT BRA och utan dig hade den aldrig blivit lika bra! JAG ÄLSKAR DIG! L+L.

Jag skrev detta i onsdags, nu är det redan fredag, och vi sitter på La Quinta i Denver. Hit kom vi för några timmar sen, Karin har varit duktig och kört hela vägen trots vädret, men nu är vi här. Ätit god mat på Chilis och nu ska vi kolla film och sen ska vi nana, för imorgon ska vi upp tidigt för att sedan bege oss till flygplatsen för att sätta oss på planet som tar oss hem till swe (!!!). Hjälp. Känns somsagt helt overkligt, kommer inte bli ett lätt avsked, men känns väldigt skönt att jag får se min fina faster så snart igen, redan i MAJ. 

OCH på söndag så får jag träffa min familj, släkt och vänner! JA. som jag längtat efter er, åh. jag ska krama ihjäl er. SNART SES VI!!!

PUSSSS!




Kommentarer
Postat av: Louise

Du är verkligen den bästa bästisen man kan ha och det är helt galet vad vi varit med om tillsammans! TACK för att du är den underbara, fina som du är, JAG ÄLSKAR DIG! <3

Postat av: sandra

välkommen hem finfina vän! hoppas hemresan gått bra!

ses ute i vimlet, men snart är det dags för en promenix, vill höra allt om er fantastiska usa-trip.



pussar!<3

2010-04-06 @ 11:40:51
Postat av: Till sandra

Tack sötnos!



Hemresan gick finemang, väldigt lång bara! Jajjemensen, ute i vimlet ses vi definitivt! Men promenix måste det också bli, inom kort! Vi hörs snarast!

PUSS!

2010-04-06 @ 18:53:41
URL: http://nelsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback